امروز : چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

93/02/03= = = = = = = = مراسم رونمايي از پوستر و فراخوان جشنواره کارتون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با حضور مديرعامل

 

 

مراسم رونمايي از پوستر و فراخوان جشنواره کارتون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با حضور مديرعامل

====================================================

مراسم رونمايي از پوستر و فراخوان جشنواره كاريكاتور با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران،‌ سالمي رييس روابط عمومي در ابتداي گفت: جشنواره كاريكاتور اولين جشنواره در سطح ملي است كه بنابر مصوبات هيات مديره برگزار مي شود.

مهندس جعفري نسب مديرعامل شركت در اين مراسم ضمن تشكر از اقدام بديع و خلاقانه روابط عمومي در جهت شناساندن شركت به مخاطبان، چنين اقداماتي را درجهت انگيزش استعدادها مثبت ارزيابي نمود.


 

سپس دادخواه مسئول امور فرهنگي با اشاره به نامگذاري امسال مبني بر" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي" بر نقش فرهنگ سازي به منظور رعايت حريم خط در بين همجواران خطوط لوله تاكيد كرد و گفت:‌ درك و انتقال اين موضوع از طريق پيام تصويري و زبان طنز براي عموم مردم امكان پذير خواهد بود

.

وي افزود: از اول ارديبهشت ماه فراخوان آن در سايتها آغاز شده و مهلت ارسال آثار براي علاقمندان تا نهم خردادماه است. آثار دريافت شده نوزدهم خردادماه مورد ارزيابي قرار گرفته و برگزيدگان مشخص مي شوند. در پايان از آثار برگزيده كتابي چاپ و طي نمايشگاهي در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت.


در ادامه ناصري طراح و مجري جشنواره كه سابقه برگزاري جشنواره شركتهاي ملي پالايش و پخش و گاز را هم دارد گفت: اطلاع رساني در خصوص اين جشنواره به صورت وسيع انجام شده و اطلاعات و تاريخچه مربوط به شركت هم براي هنرمندان علاقمند روي سايت موجود مي باشد.

گفتني است اين جشنواره در سه محور كاركردهاي خطوط لوله، انتقال سبز و رعايت ايمني حريم خطوط برگزار مي شود.

 


برای مشاهده ی فراخوان جشنواره اینجا را کلیک کنید

====================================================

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز