امروز : جمعه, 07 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

در حاشیه هشتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی / جلال پیرمرزآباد: داوری مناسب و اجرای کامل تعهدات، اعتبار جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی است

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

کاریکاتوریست و تصویرگر جوان کشور با اشاره به اهمیت و اعتبار جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، گفت: تیم اجرایی باتجربه، داوری خوب و عمل کامل به تعهدات، اعتبار جشنواره کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی است.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، جلال پیرمرزآباد، کارتونیست و تصویرگر مطرح کشور، با استقبال از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار داشت: جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی به دلیل برگزاری منظم و تیم اجرایی باتجربه جزء جشنواره‌های موفق و تراز اول کشور است.
وی با مثبت ارزیابی کردن هفت دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، افزود: تیم اجرایی باتجربه، داوری خوب و عمل به تعهدات از نکات مثبت جشنواره بوده و سبب شده تا بیشتر هنرمندان عرصه کاریکاتور با کمال میل در این جشنواره شرکت کنند.
پیرمرزآباد اضافه کرد: من در بیشتر جشنواره‌های حوزه هنری خراسان شمالی شرکت کرده‌ام که دو بار جایزه گرفتم و یک بار هم به‌عنوان داور حضور داشتم.
وی ادامه داد: من به تیم اجرایی جشنواره کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی اعتقادی راسخ دارم و با توجه به شناختی که از تجربیات دوره‌های گذشته کسب کرده‌ام اطمینان دارم که عوامل برگزاری جشنواره آن را به نحو احسن برگزار کرده و این دوره از جشنواره بهتر و مفیدتر از دوره‌های قبل می‌شود.
پیرمرزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی با موضوع اقتصاد مقاومتی، به مسؤولیت هنر کاریکاتور در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی پرداخت و تصریح کرد: رسالت هنر در باب فرهنگ‌سازی غیرقابل‌انکار بوده و هنر کارتون هم در شاخه تجسمی همین رسالت را بر عهده دارد و به دلیل اینکه با طنز همراه است تأثیر بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه هنر کارتون و کاریکاتور در هر حوزه‌ای وارد شود تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد، خاطرنشان کرد: هنرمندان عرصه کاریکاتور در مباحث مربوط به سیاست‌های ملی حساسیت و انرژی بیشتری داشته و می‌توانند در این حوزه آثار فاخر و تأثیرگذاری خلق کنند.
پیرمرزآباد با دعوت از دوستان و هنرمندان برای شرکت در این جشنواره، اظهار داشت: همه هنرمندان اهمیت و اعتبار این جشنواره را می‌دانند و مثل همیشه با آثاری ناب و درجه یک در این جشنواره شرکت می‌کنند.
این هنرمند توانا و مطرح کشور گفت: به طور یقین من هم یکی از شرکت‌کننده‌های هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی بوده و برای این جشنواره اثر می‌فرستم.

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز