امروز : یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

  

جشنواره استانی کاریکاتور «فرصت ها و تهدیدها» / سمنان / 1394

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

سرپرست حوزه هنری استان سمنان از برگزاری جشنواره استانی کاریکاتور «فرصت ها و تهدیدها» از سوی حوزه هنری استان سمنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، داود یاراحمدی با اعلام خبر فوق افزود: از سوی واحدهنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، جشنواره استانی کاریکاتور با عنوان «فرصت ها و تهدیدها» استفاده از اپلیکیشن های روز ( واتس آپ، تلگرام و....) در حوزه هنری استان سمنان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: شرایط شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر هنرمند می تواندبا ارایه حداکثر 5 اثر در این فراخوان شرکت نماید.
یاراحمدی بیان کرد: آثار باید در اندازه A3 با رزولوشن DPI 300 و با فرمت JPG روی لوح فشرده ذخیره و با ذکر مشخصات صاحب اثر به واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان ارسال گردد.
سرپرست حوزه هنری استان سمنان گفت: استفاده از حروف لاتین در طراحی کاریکاتور بلا مانع و
تکنیک وشیوه ارایه آثار نیز آزاد است.
یاراحمدی آخرین مهلت ارسال آثار را 10دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: کار انتخاب آثار روز 11 دی ماه انجام و نمایشگاه آثار برگزیده 15 دی ماه در گالری خورشید حوزه هنری استان سمنان برگزار می شود . 
وی در خصوص جوایز آثار برگزیده نیز خاطر نشان ساخت: به نفر اول 5 میلیون ریال، نفر دوم 3 میلیون ریال و به نفر سوم نیز یک میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.
شایان ذکر است علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی: سمنان- خیابان شهید صفاییان-حوزه هنری استان سمنان- واحدهنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان- دبیرخانه جشنواره استانی کاریکاتور «فرصت ها و تهدیدها»ارسال نمایند.

منبع: artsemnan.ir

 .............................................................................................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز