امروز : یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

آغاز فعالیت خانه کاریکاتور در حوزه هنری استان سمنان

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

سرپرست حوزه هنری استان سمنان از آغاز فعالیت خانه کاریکاتور در حوزه هنری استان سمنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان،داود یاراحمدی با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به برگزاری کارگاه آموزش کاریکاتور در حوزه هنری استان و استقبال علاقمندان به این رشته، خانه کاریکاتور حوزه هنری استان سمنان رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.
یاراحمدی گفت: کارگاه آموزش کاریکاتور با حضور «رسول آذرگون» و «ابوالفضل محترمی» از هنرمندان توانمند و مطرح انیماتور و کارتونیست کشور در حال برگزاری است که امیدواریم هنرمندان استان سمنان از این فرصت و موقعیت نهایت بهره و استفاده را ببرند.


سرپرست حوزه هنری استان سمنان بیان کرد: با ایجاد خانه کاریکاتور این امکان بوجود خواهد آمد که به صورت فصلی شاهد حضور نخبگان رشته کارتون، کاریکاتور و انیمیشن جهت برگزاری ورکشاپ های مختلف در سطح استان باشیم. 
وی تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست، حوزه هنری استان آمادگی دارد نمایشگاه های مختلفی را در سطح استان و کشور برای نمایش آثار هنرمندان این رشته برگزار نماید.
یاراحمدی گفت: کارگاه آموزش کاریکاتور، روزهای یکشنبه هر هفته در دو نوبت صبح و عصر در محل حوزه هنری سمنان و شاهرود برگزار می شود که تمام علاقمندان به این رشته می توانند در این کارگاه ها شرکت نمایند.

منبع: artsemnan.ir

 .............................................................................................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز