امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

91/8/22= = = = آئین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره بین‌المللی فروغ ابدیت

آئین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره بین‌المللی فروغ ابدیت
====================================================

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر جشنواره بین‌المللی فروغ ابدیت از اجرای آئین اختتامیه این جشنواره در سالن همایش‌های پژوهشگاه فرهنگ و هنر خبر داد.

دبیر جشنواره فروغ ابدیت با اشاره به محدودیت زمان اجرا و اطلاع‌رسانی این جشنواره، استقبال به عمل آمده از آن را خوب و فراتر از انتظار توصیف کرد و اظهار داشت: با این حال برای ارائه آمار دقیق و تعیین سطح کیفی آثار ارائه شده به دبیرخانه باید منتظر نظر داوران جشنواره باشیم.

وی با بیان اینکه بنای سازمان بسیج هنرمندان به عنوان برگزار‌کننده جشنواره این بود که اختتامیه قبل از ایام عزاداری ماه محرم برگزار شود، ادامه داد: علی‌رغم این محدودیت زمانی، تلاش شده که این موضوع کمترین ضربه به مسائل کیفی جشنواره وارد نکند و در روز سه‌شنبه ‌بیست و سوم آبان‌ماه هم به لطف خدا شاهد برگزار یک اختتامیه با شکوه و آبرومند خواهیم بود.

دبیر جشنواره فروغ ابدیت در پایان ضمن سپاس از همه هنرمندانی که با شرکت در این جشنواره، ارادت خود را به آستان مقدس پیامبر اعظم(ص) نشان دادند، از همه علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای شرکت در این آئین روز سه‌شنبه 23 آبان‌ماه از ساعت 15 به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به چهارراه ولی عصر، ابتدای خیابان برادران مظفر جنوبی، پژوهشگاه فرهنگ هنر جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز