امروز : شنبه, 01 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

91/5/26= = = = هنرمند مونته نگرویی برنده جایزه اول جشنواره بین المللی کارتون نفت، مبلغ جایزه خوذ را به زلزله زدگان آذربایجان اهدا کرد.

 

 

هنرمند مونته نگرویی برنده جایزه اول جشنواره بین المللی کارتون نفت، مبلغ جایزه خوذ را به زلزله زدگان آذربایجان اهدا کرد.

====================================================

دارکو درلجویک (Darko Drljvic) هنرمند مونته نگرویی جایزه خود را به زلزله زدگان آذربایجان ایران اهدا کرد.

این هنرمند که جایزه اول جشنواره بین المللی شرکت ملی نفت ایران را به خود اختصاص داده بود جایزه یک میلیون و سیصد هزار تومانی خود را برای همدردی به مردم مصیبت زده زلزله اذربایجان اهدا کرد.

این هنرمند در ایمیل خود ضمن ابراز تاسف از این زلزله دلخراش از دبیر جشنواره تقاضا کرد در اولین فرصت مبلغ جایزه به حساب زلزله زدگان واریز گردد.

متن ایمیل دارکو درلجویک:

Dear Abbas,

I'm very sorry about the earthquake that struck your country. Please , this way, my monetary prize give like  help the vulnerable people. Please do it as soon as possible. Best regards, Darko Drljevic

دارکو درلجویک با تندیس جشنواره نفت:

لوح تقدیر جایزه اول:

فیش واریزی به حساب زلزله زدگان با نام هنرمند:

لازم به ذکر است در ابتدا این هنرمند با انتشار این خبر موافق نبود ولی با تاکید بر اینکه هدف از انتشار این خبر بحث تبلیغاتی نبوده و نیت ما از این کار انتشار فرهنگ کمک به هم نوع می باشد، رضایت این هنرمند را برای انتشار خبر بدست آوردیم.

مجله کارتون از این هنرمند محترم برای این کار بزرگ او سپاسگذار است و برای او و خانواده اش آرزوی سلامتی و توفیقات بیشتر دارد.

====================================================

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز