امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

91/10/6= = = = یادداشت محمود نظری برای اولیــن سالگرد مجله ی کارتون

 


یادداشت محمود نظری برای اولیــن سالگرد مجله ی کارتون
====================================================

حدود یکسال از تاسیس سایت "کارتون مگ" میگذرد که شاید بین بعضی از دوستان به "مجله کارتون" هم شهرت داشته باشد.

به دلیل رفاقت و دوستی نزدیکی که با عباس ناصری دارم شاید بتوانم از زاویه ای متفاوت با یک مخاطب در مورد این یکسال نظر بدهم، چراکه تقریبا در جریان لحظه به لحظه ی اداره ی این سایت بوسیله ی عباس ناصری بوده ام.

نکته ی جالب در این مورد این است که او به تنهایی امور مربوط به سایت را مدیریت و اجرا میکند! شاید بسیاری از دوستان دیگر هم سایت خود را یک تنه اداره کنند اما قطعن دراین مورد با من هم عقیده اید که بروز کردن و انجام امور یک سایت "خبری" به سادگی مدیریت یک سایت شخصی نیست، و تا جایی که من در جریان بودم تقریبن هر روز این سایت با خبری جدید بروز می شود.

این موضوع که معمولن عادت کرده ایم جدید ترین اخبار را در "کارتون مگ" ببینیم بدون شک به روحیه ی خستگی ناپذیر و شخصیت خاص عباس ناصری برمیگردد که به عقیده من کاری ناممکن را انجام می دهد و این روحیه و مدیریت را در کارهای دیگر او نیز تجربه کرده ایم، مانند چندین جشنواره که با بهترین کیفیت ممکن و با انجام کامل تعهدات برگزار نموده. کاری که بعضی از دوستان با تیمی کامل و امکاناتی به مراتب بیشتر نتوانسته اند انجام دهند و مثال های نغزی در این زمینه وجود دارد که چه فراخوانهای پر آب وتابی که منتشر شده و آثار جمع آوری شده اما با گذشت ماه ها خبری از آن نیست! اتفاقی که تاکنون در مورد جشنواره های تحت مدیریت "کارتون مگ" رخ نداده است. چنین فعالیت هایی در شهر کوچکی مانند بجنورد بدون اغراق اگر غیرممکن نباشد قطعن عجیب به نظر می رسد. و زمانی این کارهای صورت گرفته تحسین برانگیز تر به نظر می رسد که بدانیم راه اندازی و مدیریت "کارتون مگ" تمامن با هزینه های شخصی صورت گرفته و مدیریت این سایت بدون چشم داشت مادی تمامی توان خود را معطوف انجام این کار مینماید!

البته بنده بعنوان یک مخاطب معمولی نظرات شخصی دیگری نیز داشته ام که گاهن به مدیر سایت انتقال داده ام مانند گرافیک سایت که به نظرم میتواند بسیار بهتر ازاین هم باشد، همچنین در برخی موارد معتقدم که هر خبری را نباید در سایت قرار داد چراکه متاسفانه برخی از مسابقات و جشنواره ها تنها به فکر جمع آوری کار هستند و به تعهدات خود عمل نمیکنند، و معمولن پس از این اتفاقات صاحبان آثار،از سایتی که فراخوان آن مسابقه را منتشر نموده انتظار پاسخگویی خواهند داشت! که البته به خوبی میدانیم که نیت عباس ناصری تنها کمک به دوستانی است که دسترسی به رسانه ندارند اما ...

بگذریم، به بهانه ی یکساله شدن این سایت فعال که تقریبا به روزترین سایت خبری،تحلیلی در حوزه ی کارتون است، یک خسته نباشید جانانه به عباس ناصری عزیز و دوست داشتنی تقدیم میکنم و به احترام این او و سایت "کارتون مگ" کلاه از سر برمیدارم!

 

 

مجله ی کارتون صمیمانه از استاد نظری عزیز و بزرگوار تشکر می کند و برای ایشان آرزوی سلامت، سربلندی و سعادت دارد

 

====================================================

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز