امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

91/10/4= = = = یادداشت استاد بهمن عبدی برای یک سالگی مجله ی کارتون

یادداشت استاد بهمن عبدی برای یک سالگی مجله ی کارتون
====================================================

سلام و درود بر آقاي ناصري عزيز و گرامي

مرد خستگي ناپذير عرصه کارتون و کاريکاتور ايران. دست مريزاد

تلاش و پيگيري مستمر شما را ارج مينهم. بي شک زحمات بيدريغتان ستودني است. هميشه گفته ام حضور افرادي چون آقايان شجاعي، بقال اصغري، کارگر، دوست محمد، تميزي، نادري و ... و البته ناصري و ديگر عزيزاني که نمي گويم مبادا از قلم بيفتند، در گوشه گوشه اين سرزمين پهناور براي هنر و بخصوص هنر کاريکاتور ايران غنيمت است.

عزيزاني که علاوه بر خلق آثار نفيس و بردن جوايز ارزنده و کسب افتخار براي ايران و ايراني، از جان و مال و از وقت خانواده خود ميزنند تا اين هنر کماکان زنده بماند. تا تشنه لبان بيشمار اين هنر سيراب شوند.تا مسئولين با آمارها رزومه خود را تکميل کنند و ... صدها تاي ديگر.

در روزگاري که هنر و هنرمند به حساب نمي آيند و اگر هم بيايند فرهنگ و هنر در مراتب پايين تر اولويت ها قرار دارند، وجود اينان البته که مغتنم است. غافل از اين که در طول تاريخ، هزاره ها فقط و فقط براي هنر و ادب برگزار مي شود.

باشد تا زماني قدر زحماتتان را بدانند و پشتيباني و حمايتي درخور از شما گراميان و کارهايي که مي کنيد بشود. مطمئن باشيد که هنر دوستان شما را مي فهمند و برايتان احترام قايلند.

من که فرد کوچکي از اين جامعه بزرگ و والا هستم بعنوان تشکر دستتان را بوسيده و برايتان از صميم قلب آرزوي سلامت و موفقيت دارم. برقرار و پايدار باشيد. ...آري شود وليک به خون جگر شود.

مجله ی کارتون صمیمانه از استاد عبدی عزیز و بزرگوار تشکر می کند و برای ایشان آرزوی سلامت، سربلندی و سعادت دارد

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز