امروز : سه شنبه, 28 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

= 98/08/16 =

افزایش جوایز مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم برای هنرمندان ایرانی

 _________________________________________

مسعود شجاعی طباطبائی، دبیردومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم  از ارسال ۶۰۲ اثر از ۱۸۸ هنرمند از ۵۱ کشور جهان به این مسابقه علیرغم باقی ماندن ۲۵ روز از مهلت ارسال آثار خبر داد

این هنرمند با توجه به حضور گسترده هنرمندان کشورمان در دوره قبل، خاطر نشان کرد در این دوره برای تقدیر از این توجه ویژه، به غیر از جوایز اصلی ، در هر بخش 5 جایزه ویژه یک میلیون تومانی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد که به  فراخوان فارسی اضافه شده است.

 شجاعی طباطبائی ضمن تأکید بر توجه هنرمندان علاقه مند به شرکت دراین مسابقه، به عدم محدودیت در ارسال یکباره همه کارها توسط هنرمندان اشاره و خاطرنشان کرد : هرهنرمند می تواند آثارش را یک به یک  ارسال کند و با تمهیدات اندیشیده شده آثار ارسالی بلافاصله درصفحه ای با عنوان لیست شرکت کنندگان بروزرسانی شده و بلافاصله جوابگوی هنرمندان هستیم.

شجاعی طباطبایی اشاره کرد به واسطه ی حضور داوران خارجی در موعد اعلام شده و با توجه به فشردگی زمان قضاوت تا مراسم اختتامیه ، بر تمدیدنشدن مهلت ارسال آثار به دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸، تأکید کرد و گفت : از هنرمندان درخواست می کنم که به گونه ای برنامه ریزی نمایند که آثار تا آخر وقت یکشنبه ۱۰ آذر۱۳۹۸ به ایمیل مسابقه ارسال شود.

شایان ذکراست، مراسم اختتامیه واهدای جوایز دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸  به همت سازمان هنری و امورسینمایی دفاع‌ مقدس با مشارکت موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و حوزه هنری ، درتاریخ ۲۵ آذر۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا در مراکز حوزه هنری در سراسر کشور به طور همزمان منتخب آثار این مسابقه به نمایش درآید.

 

برای مشاهده ی فراخوان مسابقه اینجا را کلیک کنید

 .............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز