امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

Pic 2 cartoonmagmoqavemat5

امروز / پنجمین جشنواره هنر مقاومت افتتاح می‌شود

_________________________________________

پنجمین جشنواره هنر مقاومت امروز پنجشنبه(۴ بهمن) از ساعت ۱۷ در سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود.
در این دوره از جشنواره مجموعا ۵۰۹۱ اثر از ۱۴۲۵ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از استان تهران که با ۱۰۵۹ اثر از ۲۱۶ هنرمند در صدر فهرست مشارکت کنندگان قرار داشت، استان‌های خراسان رضوی با ۴۸۳ اثر از ۱۰۶ هنرمند و اصفهان با ۳۸۳ اثر از ۱۰۲ هنرمند در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
پنجمین جشنواره هنر مقاومت هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح؛ با دبیری مسعود نجابتی و دبیری اجرایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی، از ۴ تا ۲۴ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
اسامی راه‌یافتگان به ۳ بخش دیگر جشنواره هنر مقاومت اعلام شد
گفتنی است نمایشگاه آثار منتخب پنجمین جشنواره هنر مقاومت از ۴ تا ۲۴ بهمن در سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر خواهد بود.
مراسم اختتامیه نیز روز ۲۴ بهمن با تقدیر از ۴۰ برگزیده بخش‌های ده‌گانه جشنواره و تجلیل از ۶ تن از مفاخر هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

منبع

 .............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز