امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

SDFDFfakhredin

جلسه ی هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی با حضور هنرمندان در کرمانشاه

_________________________________________

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، فخرالدین دوست محمد در این نشست گفت: هنر ابزاری قدرتمند برای فرهنگ سازی است که تحقق شعار سال 97 با استفاده از آن می تواند سرعت و تداوم یابد و ضروری است همه ظرفیت ها برای این منظور به کار گرفته شود.

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه گفت: هنرمندان در یک اثر هنری خود می توانند کیفیت کالاهای ایرانی و اینکه حمایت نکردن از این کالاها می تواند چه عواقبی برای توسعه کشور در بر داشته باشد را به مردم یادآوری کنند.

وی افزود: این اتاق فکر با هدف ایده یابی و همفکری هنرمندان کارتونیست جهت خلق و تولید آثار فاخر در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی است که به زودی در قالب نمایشگاه گروهی به معرض دید مخاطبان خواهد رسید. 

در این مراسم حیدری معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جمع هنرمندان کارتونیست کرمانشاه حضور پیدا کرد و درباره موضوعات ذکر شده در فراخوان منتشر شده با هنرمندان به بحث و گفتگو پرداخت. 

حیدری در این کارگاه ضمن معرفی صنایع دستی به تشریح کامل این رشته و کاربرد آن پرداخت و گفت که امروز راهکار اساسی برای رشد و توسعه این هنر، کاربردی و مدرن کردن رشته های مختلف صنایع دستی است. 

همچنین جهت آشنایی هرچه بیشتر محصولات صنایع دستی و موانع و آسیب ها، هنرمندان کارتونیست در یکی از فروشگاه های صنایع دستی حضور و با یکی از کارشناسان این هنر به طرح سوال و گفتگو پرداختند. 

سلیمی کارشناس صنایع دستی به نقش و اهمیت صدا وسیما در ترویج فرهنگ استفاده از محصولات صنایع دستی ، آگاهی مردم از تلاش های طاقت فرسای هنرمندان صنایع دستی برای تولید محصول، برخوردهای تنگ نظرانه و سلیقه ای و بی انگیزه بودن برخی از مسولین و مدیران در شناساندن این هنرها به عموم، تبعیض در نشان دادن برخی از هنرمندان و رشته های صنایع دستی توسط رسانه ها اشاره کرد.

 .............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز