امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

 آیین اختتامیه سومین جشنواره علمی- هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی

_________________________________________

 اختتامیه سومین جشنواره علمی- هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی با حضور مسئولین، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی همزمان با روز «افشای حقوق بشر آمریکایی» برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی، اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر افزود: اختتامیه و مراسم اهداء جوایز سومین جشنواره علمی- هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی با حضور مسئولین، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ همزمان با روز «افشای حقوق بشر آمریکایی» در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

دکتر اسماعیل آجرلو اضافه کرد: در این مراسم ضمن برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از آثار برگزیده علمی، رسانه ای و هنری که مورد داوری و کارشناسی قرار گرفته اند با اهداء جوایز ارزنده تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در این مراسم جمع زیادی از مسئولین، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی نیز حضور دارند که در قالب نشست های علمی و همایش اصلی به بحث و بررسی مصادیق نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا خواهند پرداخت.

همچنین در این مراسم باشکوه از فعالان علمی، فرهنگی، هنری و رسانه ای که در موضوع حقوق بشر آمریکایی به شکل ملی و بین المللی فعالیت می کنند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مراسم به شکل مستقیم از طریق شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش قرار گرفته و در سطح بین المللی نیز پوشش رسانه ای قابل توجهی دارد.

 .............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز