امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

پیام های محبت دوستان و همراهان مجله ی کارتون به مناسبت شش سالگی سایت مجله ی کارتون

_________________________________________


به لطف و یاری خداوند متعال و با کمک دوستان، اساتید، هنرمندان و هنر دوستان،مجله ی کارتون یا همان کارتون مگ شش ساله شد.

پنجم دی ماه 1390 مجله ی کارتون با اولین خبر بر روی سایت وارد دنیای کارتون و کاریکاتور شد و همواره سعی داشته با اخبار جدید این رشته ی هنری در دو بخش فارسی و انگلیسی، برای استفاده ی هنرمندان و مخاطبان روزانه سایت؛ به روز باشد.

 امسال به علت مشغله های کاری و تغییر سرور سایت و مراحل فنی موفق به برگزاری جشن شش سالگی سایت نشدیم و پیامهای تبریک دوستان عزیز نیز با تاخیر بر روی سایت قرار می گیرد که پیشاپیش عذر خواهی می نماییم و بی نهایت ممنونیم برای لطف دوستان و روحیه ای که برای ادامه راه به تیم مجله ی کارتون دادند.

خدا را شاکریم که این توفیق را نصیبمان کرد و دوستان و همراهانی چون شما را در کنار ما قرار داد.

صمیمانه از همراهی و کمک شما عزیزان در طی این شش سال سپاسگذاریم و بر داشتن دوستان، همراهان و مخاطبانی چون شما بر خود می بالیم.

و تشکر ویژه از تیم مجله ی کارتون که این سایت حاصل زحمات این دوستان است.

برای مشاهده تیم اجرایی مجله ی کارتون اینجا را کلیک کنید...

 

با احترام

عباس ناصری

 

 کاریکاتور چهره ی عباس ناصری مدیر مجله ی کارتون به قلم سرکار خانم طیبه خلیلی مهر

اهدایی به بهانه شش سالگی سایت

.....................................................................

 

پیامهای لطف دوستان هنرمند و همراه...

 

 

احمد رضا سهرابی / شیراز

درسته که شش ساله ها به مدرسه می رن 
اما کارتون مگ با وجودِ شش سالگیش به مدرسه نمی ره، چون از ابتدای تولد یه معلم و استاد خیلی خوب به نام عباس ناصری داشت! 
از ته دل، شش سالگی کارتون مگ رو به عباس ناصری نازنین و همه دوستداران هنر کارتون و کاریکاتور تبریک میگم...

 

 

محمدرضا ثقفی / کرج

واقعیتش اینه که اولین بار که اسم کارتون مگ به گوشم خورد یاد کارتون مگ مگ و دوستان زبل افتادم. یادش بخیر کارتون بچه های نسل خودمون بود هنوزم اگه تو گوگل این واژه رو جستجو کنین خودتون میبینین. البته اگه با نگاه شرارت بار و بیمار یه کارتونیست بهش نگاه کنین وجه اشتراکاتی رو میبینین
دوستانش که ماشاللا همه زبل یعنی اگه بخوام زبل رو تعریف کنم باز باید یه گریزی بزنم ایندفعه به کارتون زبل خان و همه جا بودنش.
کاراکتر اصلی ماجرا هم که هزارماشاللا اصل خود جنس. خود کارتون یعنی نمک دوستانی که از نزدیک در کنارش بودن درستی حرفم رو تایید میکنن.
اما این مگ کجا و آن مگ کجا . خیلی حرف دارم ازش بزنم اما زیاد جا میگیره حرف آخر اینکه کارتون مگ جون تولد شیش سالگیت مبارک جیگولی عمو الهی که چند صد ساله بشی

 

 

سجاد رافعی / اهواز

سلام
الان دیگه مجله ها و ماهنامه های تخصصی هنر کارتون و کاریکاتور رو نمیشه روی گیشه های فروش مطبوعات پیدا کرد
زندگی دیجیتال و انفجار دنیای اطلاعات و هجوم فناوری،باعث شده شکل و شمایل رفتارهای اجتماعی مون هم دستخوش تغییر بشه
این روزها با یه کلیک ساده میشه به کلی اطلاعات ریز و درشت دست پیدا کرد،
سایت های خبر گذاری جایگزین مطبوعات کاغذی شده و اهمیت این مجله های مجازی وقتی خودشو نشون می ده که باید بدونیم پیدا کردن خبر،ترجمه،ویرایش و بروز بودن اطلاعات نیاز به یه تیم قوی داره و جالب اینجاست که اکثر کارهای یه مجله با کیفیت کارتون و کاریکاتور داره توسط یه نفر اداره می شه.
بله...
مجله اینترنتی کارتون مگ،شش ساله که تونسته الحق و الانصاف جای خودش رو تو این هیاهوی فضای مجازی به خوبی پیدا کنه.
پشتیبانی خوب عباس ناصری در کنار برگزاری جشنواره های منظم و با کیفیت،سایت کارتون مگ رو تبدیل به یک پایگاه داده ای خوب کرده که حتی باعث شده عموم مردم و کسانی که تخصصی در کاریکاتور نداشته اند الان به بازدید کننده های دائمی این سایت خوب باشند...
به امید پرتلاش بودن عباس و برای دلگرمی هرچه بیشتر اون،از همه دوستان می خوام برای اینکه این مجله مجازی به سرنوشت روزنامه های کاغذی دچار نشه،تو کارهایی مثل ترجمه،مصاحبه یا جمع آوری آرشیو از کارتونیست های معتبر،کمکش باشیم...
به امید موفقیتت
مرد تپل دوست داشتنی....

 

 

آیت نادری / اصفهان

شش سال عین برق و باد (از دید ما) و با مرارت و سختی (از دید عباس ناصری) گذشت و مجله کارتون یا همون خودمانی تر «کارتومگ» توانست جایگاهی در خور توجه را بین جامعه هنری کشور پیدا کند.در کسب این جایگاه نقش عباس ناصری بسیار پر رنگ است و این نشاندهنده دغدغه هر روزه عباس است که شبانه روزی برای تعالی هنر کارتون سخت در تلاش بوده و من در زمان هایی از نزدیک این تلاش و سخت کوشی عباس را دیدم.همه ما که در جریان سازی کارتون ایران چه به عنوان شرکت کننده ، چه داور ، چه دبیر و مسئول با مسائل و مشکلات عدیده ای روبرو بوده و شده ایم ،حتما تصمیم گرفته ایم که بعد از انجام کاری دیگر کار نخواهیم کرد ولی عباس ناصری از معدود هنرمندانی هست که سعی کرد چراغ کم فروغ کارتون کشور را در وسعت دستانش ،روشن نگه دارد.
من به عباس عزیز خدا قوت میگویم و از راه دور دستش را می بوسم و تولد شش سالگی سایت وزین کارتون مگ را هم به عباس و هم به همه تلاشگران عرصه کارتون تبریگ میگویم.
برای عباس ناصری عزیز آرزوی صبر و بردباری و سلامتی را در کنار خانواده محترمش و همینطور خانواده عزیز کاریکاتور کشور دارم.
ارادمند شما آیت نادری

 

 

حمیدرضا مسیبی / تهران

اداره کردن و پویا نگه داشتن یک پایگاه اطلاع رسانی به ویژه در یک زمینه هنری و آن هم کارتون و کاریکاتور پردردسر، بدون وابستگی به نهاد و حزب و سمت و سوی خاصی، کار حقیقتا دشواری است‌.
کارتون مگ به دید من، وب سایتی است که می‌توان بهش اعتماد کرد. این از هر ویژگی دیگه‌ای مهمتره.

 

 

محمد علی خلجی / تهران

یکی از دلگرمی های ما کارتونست ها توی دسترسی به خبرهای درست کارتونی, سایت خوب مجله کارتونه.سایتی که با زحمات بی وقفه دوست خوبم عباس ناصری و همکارانشون سرپاست.شنیدم که امسال ششمین سال فعالیت این سایت کارتونیه.خواستم با این پیام کوتاه از زحمات هنرمندی که با دست های خالی و بدون حمایت باعث رشد و تعالی هنر کارتون ما شدن تشکر کنم. زحماتی که آقای ناصری برای هنر ایران و بخصوص استان خراسان شمالی کشیدن فراموش ناشدنیست.

دمت گرم و سرت خوش باد.

 

 

آرش فروغی / کرج – خرم آباد

کارتون مگ شش ساله شد!!!
اونم تو این دوره که تخم مرغ شونه ای ۲۰ هزار تومنه 
دلار ۴ هزار و ۳۰۰ 
عوارض خروج از کشور ۳ برابر 
سرعت اینترت در حد سرعت لاکپشت (( البته این هیچ شباهتی به داستان مسابقه خرگوش و لاکپشت نداره )) 
شش ساله شدن کارتون مگ خیلی عجیبه ولی واقعیه !!!
فک کنم این خودش بالاترین هنر عباس ناصری دوست خیلی عزیزم هست که با همه سختی ها که گفتم و غیره تونسته این سایت و همچنان پرتوان و بروز اداره کنه دمش گرم (( اینجا یه استیکر قلب تجسم کنید کنارش یه استیکر ازینا که چشاش ۴ تا شده از تعجب ))
تعداد سایت هایی که بتونن خبرهای کارتون و کاریکاتور و بروز پوشش بدن خیلی کمه و سایت کارتون مگ بدون شک یکی از بهترین اونهاست 
اینم بگم که عباس ناصری درکنار این سایت جشنواره هایی و مدیریت کرده که هرکدوم میتونه الگو خوبی برای اقتصاد مقاومتی باشه و البته امیدوارم بیشتر به این هنرمند توانا بها داده بشه تا با ایده های نابش همچنان مارو 
غافلگیر کنه 
عباس جان خسته نباشی و میدونم با عشق داری به کارت ادامه میدی و منم برای تو در این مسیر خوبی که داری طی میکنی بهترین هارو آرزو دارم 
ارادتمند شما آرش فروغی کاریکاتوریست

 

 

حامد بذرافکن / اصفهان

یاهو
بی مقدمه
در این روزگار انانکه حتی از دور دستی بر آتش دارند خوب می دانند که هر فعالیت هنری چقدر بالا و پایین دارد.
چقدر بی مهری باید دید و ناملایمتی باید کشید.
قبول مسولیت در این آشفته بازار بدعهدی با دست خالی ولی دلی پرامید کمی بیشتر جنون می خواهد تا سرمایه،
و یقینا یکی از این مجنونهای عصر ما گردانندگان سایت کارتون مگ هستند.
بر همه ی اهل فن آشکار است که اداره یک سایت موفق و مرجع چه مقدار احساس مسولیت ،زمان و عمر طلب می کند.حتی برای یک روز سرپا شدن و به روزبودن.
سایت کارتون مگ حالا در کش وقوس روزها و سالها به شش سالگی خود رسیده و مدیرش شاید به شصت سالگی.
و چه قدر خوشحالیم که یک حرکت هنری از دل برخواسته به نام کارتون مگ اینجا جشن شش سالگیش را در کنار دیگر کارتونیست ها جشن می گیرد، هرچند هنوز وقت نشستن نیست.
با آرزوی موفقیت

 

 

پژمان علی پور / مهاباد

برای شش سالگی مجله ی کارتون....عباس ناصری

نفس کشیدن نعمت بزرگیه که هر روز باید شاکرش بود و خدا رو بابت این نعمت بزرگ که بیشتر روتین به نظر میرسه باید شکر گفت ....مجله ی کارتون هم تو این اوضاع و احوال بارش مصیبت ها....حکم همون نفس کشیدن رو توی دنیای کارتون داره و اینکه شش سال داره نفس می کشه و اینکه هست باید خدا رو شکر کرد و به عباس و تیمش خسته نباشید گفت که هست ....پرانرژی مث همیشه....و مهم تر از همه همیشه به فکر حلقه ی دوستانش بوده و هست ...پس عباس جان مرسی که هستی و شش سالگی مجله ی کارتون رو به تو و همکارات تبریک میگم...امیدوارم که جشن 600 سالگی مجله رو تو مریخ یا کهکشان ها بگیریم و ببینیم و .....چون امیدی دیگه به زمین نیست.موفق باشی برادر....

 

 

فخرالدین دوست محمد / کرمانشاه

به نظرم سایت مجله ی کارتون در مدت این 6 سال یک اتفاق ناب و بی نظیر بود و در اطلاع رسانی و ارتقا سطح کیفی کاریکاتور ایران و به خصوص توجهش به کاریکاتور شهرستانها سهم بسزایی داشته و امیدوارم همچنان با کیفیت بالا به مسیر خودش ادامه دهد.از آقای ناصری و سایر همکاران این سایت به خاطر تلاش های بی دریغشان صمیمانه قدردانی می نمایم.

 

 


فرهاد رحیم قراملکی / تبریز

در این روزگاری که دیگر اعتماد معنی گذشته را ندارد و در به در به دنبال صداقت هستیم و صد البته در وادی هنر وآنهم در کشاکش برگزاری جشنواره های متعدد که متاسفانه به راحتی به مانند قارچ در حال رشد وتکثیر هستند صداقت و وفای به عهد امریست لازم و مورد نیاز 
عباس طی سالهای اخیر به همه نشان داد که یک جشنواره و سایت متعهد یعنی چه!؟بدقولی ها و عدم عمل به تعهد مرسوم مسولان جشنواره را بهانه ای برای خالی کردن بارشانه هایش از بار مسئولیت قرار نداد و تعهد ,برنامه ریزی و زمانبندی و عمل به تعهد را سر لوحه کار خود قرار داد و این شد که حتی خارج از محدوده فعالیتش در شهرها و استان های مختلف نیز به او اعتماد کردند و نتیجه اش برگزاری جشنواره های متعدد موفق دیگری در کارنامه اش شد. مدیریت قاطع ,تدبیرهای مدیریتی و خلاقیت وصف ناپدیز از ویژگیهای بارز شخصیتی عباس ناصری است. عباس ناصری برای خود من علاوه بر یک دوست چندین و چند ساله یک مشاور ,مشوق و راهنمای فوق العاده ای هست. دقت در صحت وانتخاب خبر مناسب برای سایت کارتون مگ نیز این سایت را در زمره سایتهای مطمئن خبری قرار داده است. عباس ناصری کاری نمیکند و اگر کاری کند شاهکاری برجای می گذارد. خصوصیات بارز اخلاقی اش نیز او را در بین هنرمندان کارتونیست شاخص کرده است. برگزاری دو جشنواره خودگردان(هزینه کرد شخصی) کارتون و کاریکاتور با هویت استان خراسان شمالی و بنام سایت کارتون مگ این سایت را از معدود سایتهای قرار داده که قدرت برگزاری جشنواره موفق را دارا می باشند. دردکل میتوان گفت و اذعان داشت که عباس ناصری یک برند موفق در دنیای کاریکاتور است که اطمینان به او و برنامه ها و جشنواره هایش خالی از لطف نیست. تولد شش سالگی سایت کارتون مگ نشان از بلوغ هویتی یک سایت دارد که من به نوبه خود این تولد و بلوغ را به عباس عزیزم تبریک گفته و موفقیات روزافزونش را آرزومندم.

 

 

حمید قالیجاری / کرمانشاه

با سلام و خسته نباشید
ششمین سالگرد تاسیس سایت مجله کارتون تبریک میگم سایتی که یکی از معتبرترین سایت های کارتون و کاریکاتور در زمینه اطلاع رسانی و اخبار جشنواره های داخلی و بین المللی بوده و هست که روند رو به رشدی رو طی این چند سال آغاز کرده و این نکات مثبت میسر نمی شد مگر با تلاش های مدیر محترم سایت مجله کارتون جناب آقای عباس ناصری عزیز که انصافا و بدون تعارف در زمینه کارتون و کاریکاتور پیشتاز بوده و هست و همچنین تلاش های ایشون در طی این چند سال جدا از بحث فرهنگی وهنری که بسیار موفق بوده ایشون توانسته بعد اقتصادی و تولید ثروت رو از این هنر بیرون بکشه که تا قبل از این بسیار کمرنگ و حتی در خیلی از جاها وجود نداشته..ممنون از زحمات مدیر محترم و تیم اجرایی مجله کارتون.

 

 

علی اسدی / اصفهان

در سال های اخیر عوامل مختلفی باعث رشد کارتونیست های ایران شده، از جمله چاپ کتاب های مجموعه آثار کارتون و کتاب های نظری در حوزه سوژه یابی و اجرای کاریکاتور، برگزاری جشنواره های معتبر، چاپ مجلات طنز و کاریکاتور و ....
یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر رشد و بالندگی کارتونیست ها، شکل گیری سایت های حرفه ای در این حوزه می باشد.
سایت کارتون مگ از سایت های بسیار فعال در این زمینه است. هم در به روز رسانی زمانبندی جشنواره های مختلف ملی و بین المللی و هم اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مهم کارتون.
اتفاق بسیار مهمی که به نظرم در سایت مجله کارتون شکل گرفت، برگزاری سلسله مسابقات استعدادیابی چلگی کارتون بود که در زمینه پرورش و مطرح کردن و دیده شدن کارتونیست های مستعد، گامی رو به جلو بود.
اکنون که در آستانه ششمین سالگرد شکل گیری و فعالیت مجله کارتون هستیم برای تیم حرفه ای این سایت آرزوی موفقیت و پویایی مداوم دارم.
علی اسدی

 

 

داریوش مهردلان / بجنورد

زمستون که میشه قبل برف و شب یلداوکریسمس اول یاد ,ساگرد مجله طنزو کاریکاتور و استاد علیزاده بزرگوار می افتم که البته چندسالی سایت مجله کارتون و عباس ناصری عزیز باعث شدن که زمستون کارتونی بنده قشنگ ترهم بشه تبریک میگم سالگرد تاسیس مجله کارتون به اول عباس عزیز بعد هم تمام کارتونیست ها و مخاطبان این سایت درجه یک بخصوص بچه های کارتون خراسان شمالی که انشاالله این فرصتو غنیمت بدونن و از عباس عزیزو سایتش استفاده بهینه کنن
تبریک ویژه بخاطر ششمین سال تاسیس مجله کارتون و زحمات واقعا شبانه روزی عباس ناصری عزیزکه پرچم شهرستانی ها رو بالا نگه داشته 
پاینده باشید

 

 

عارف نیازی / کرمانشاه

کارتون مگ (مجله کارتون) جزو اولین سایت هایی بود که در ابتدای ورودم به کارتون و کاریکاتور واردش شدم و از اولین جشنواره هایی که در آن شرکت کردم جشنواره بسیار خوب خراسان شمالی بود که بین المللی برگزار شد و جالب بود به ویژگی های خود خراسان شمالی می پرداخت. حضور در جشنواره و دیدن کارم بر بر روی سایت برای نوجوانی مثل من آن وقت ها بسیار لذت بخش بود.
6 سالگیت مبارک رفیق!

 

 

هادی کاظمی / ساری

نمیشه کارتونیست باشی و به 《مجله کارتون》 سر نزنی، شخصا شاید هر روز نتونم ولی هفته ای چند بار قطعا مرور و بازدید می کنم از سایت. مجله کارتون تو این 6 سال سعی بر اتحاد و یکرنگی بین هنرمندها داشته و هیچوقت جناحی کار نکرده، نکته ای ک باعث شده همیشه مورد اعتماد باشه!
تبریک و خسته نباشید میگم به خانواده مجله کارتون و عباس ناصری عزیز و با آرزوی موفقیت های روز افزون این سایت دوست داشتنی

 

 

عماد صالحی / بندرانزلی

سلام خدمت دوستان عزیز که جزو مجله ای بودن که در ششمین سالش جزوه مرجعیت کارتونیستها در خبر رسانی و انعکاس اتفاقاتی بود که در برنامه هر کارتونیست مهم بوده یا با اتفاق خوشایندی رقم خورده . تبریک میگم به برادر و دسوت عزیزم اقای عباس ناصری عزیز که که مرکز پرگار این مجله موفق بوده و سایر همکاران عزیزش...همیشه موفق و موئید باشید

 

 

حامد مرتضوی علوی / بجنورد

شش سال از افتتاح سایت کارتون مگ گذشت
و در این شش سال همیشه بروز و بهترین بوده
خسته نباشید میگم به عباس آقای ناصری و تیم اجرای سایت کارتون مگ
ایشاالله 99 سالگی سایت کارتون مگ را با همه دوستان کارتونیست و کاریکاتوریست جشن بگیریم

 

 

امیر سهیلی / سنندج

انگار دیگه سر و کله نوستالژی های کاریکاتوری، فقط در گل آقا و کیهان کاریکاتور و طنز و کاریکاتور خلاصه نمیشن و بخشی از آن در حال دفرمه شدن بسمت مجازیشون هستن ! 
بقول امروزی تر مجلات مجازی هم در کلاسی دیگر در حال عرض اندام و نمایاندن خود به ما هستند. کارتون مگ ، از آن مجازی هاییست که آبی و بنفش رنگ تر از همیشه ! در حافظه بصری کاریکاتور جا خوش کرده است و بی گمان بر تارک اطلاع رسانی و خبر رسانی کارتون و کاریکاتور کشور می درخشد. 
خود را درگیر حواشی نکردن ، گرافیک خوب و جذاب طراحی سایت ،لوگوی خاص کارتون مگ و استفاده از یک طیف رنگ مشخص بعنوان یک معرف ذهنی ثبت شده در ذهن مخاطب و بیشترین دقت در ارائه مطالب و اخبار برگزیده از شاخصه های این سایت بشمار می آید.
شش سال از عمر کارتون مگ می گذرد ، بی غل و غش و بدون هر گونه وابسته گرایی به اشخاص و اسامی و تعلقات شخصی در حال حرکت است. این حرکت مستدام باد و خسته نباشید میگم به عباس ناصری عزیز ، خستگی ناپذیر و کماکان محبوب !
امیر سهیلی،دی ماه۱۳۹۶

تقدیم به دوست عزیز ، عباس عزیز

 

 

طیبه و الهام خلیلی مهر / کرمانشاه

با سلام وعرض خسته نباشيد
ششمین سالگرد فعالیت سایت وزین "کارتون مگ"فعال ترین و به روزترین سایت اخبار کاریکاتور در ایران، که روزانه به دو زبان فارسی و انگليسی اخبار مرتبط با هنر کاريکاتور را منتشر می‌کند، را به آقای عباس ناصری مدیر سایت، هنرمند نخبه خطه خراسان شمالی کاریکاتوریست پر تلاش و پرسابقه که در به کمال رساندن هنر کارتون ایران تلاش میکند و همچنین به تیم اجرایی مجله ی کارتون تبریک می گوییم.
 با آرزوی پایداری و موفقیت های روزافزون

 

 

اسماعیل بابایی / رشت

باید از فضای مجازیتشکر کرد که با امدن خود قدم رنجه بر دیدگان ما گذاشت نه در کاریکاتور بلکه در سایر رشته ها انحصار را از دست یک سری از افراد سود جو که فقط با فکر منافع خود و گروه بازیهای خود بوده اند خارج کرده این افراد با این انحصار طلبی خود 10 پله به جلو رفته اند و در چشم همه به عنوان سوپرمن شناخته شده اند ولی در طولانی مدت ضربه مهلکی بر پیکره هنر زده اند.
امروزه فرقی نداره سایت تخصصی خبر موفقیت هنرمندی را اعلام کند یا نه چون هر شخصی با وجود شبکه های اطلاع رسانی خود یک رسانه خبری است .بعضی از انسانها بود یا نبودشان چنان تفاوتی در زندگی ندارد .ولی هستند انسانهایی که نبودشان تعادل زندگی و خانواده رو بهم میزند.
شاید به جرات می توان گفت مگ کارتون جزئ آن دسته از سایت هایی است که در طول این سالهاکه از عمر کوتاهش می گذرد به این جایگاه رسیده و سعی در برقراری ارتباط سالم و عدالت محور و درست داشته ( هر چند در اغاز هر راه جدید انسان اشتباهاتی نا خواسته می کند تا به تجربه دست پیداکند)
امروز دراین روزگاری که همه ما با حاشیه های ان اگر باشد اشناهستیم.
امروز اگر کسی سمت و سویی بلغزد می دانیم.
امروز می دانیم چه کسانی در کاریکاتور باند بازی میکنند.
امروز می دانیم بعضی از جایزه ها بی ارزش و جناحی است.
امروز میدانیم بعضی از جشنواره ها را چگونه داوری می کنند.
امروز میدانیم که بیشتر جشنواره های داخلی حق به حقدار نمی رسد.
امروز میدانیم روشنفکران این رشته خود فانوس بدست هستند.
امروز میدانیم خیلی از سایت ها هستند تا باشند.
امروز میدانیم.......
چقدر خوب است زمانی کوتاه باشی ولی ماندگار در یادها
ولی زمان طولانی باشی زود از یادها بروی
در اینجا جاداره از تیم مگ کارتون برای تمام زحمات و تشکر کرد که سعی و تلاش شان همیشه در مساوات و عدالت بوده و درمدت 6 سال تلاش کرده اند دور از حاشیه باشند و قضاوت را بر عهده زمان واگذارند تا خود قضاوت کند.
بودن چنین سایتی مثل ترازو عمل میکند تاکف دیگر ترازو وزنش مشخص شود.

مغز ابله, فلسفه را با نام حماقت، علم را با نام خرافه و هنر را با نام فضل فروشی تعبیر میکند ؛ 
حتی با وجود داشتن تحصیلات دانشگاهی ! 
جرج برنارد شاو

 

 

علیرضا فرساد / تبریز

کارتون مگ ، مگ کارتون ، مجله کاریکاتور بی شک در هر هنرمند آشنا به عرصه کارتون و کاریکاتور از جایگاه و منظر مشخصی دارا می باشد . سایتی که به طور حتم جزو اولین های مستقل بودن از هر جنبه رو دارا می باشد . سایتی متنوع و ساختار شکن که در برهه های مختلف این عرصه از هنر توانست جای خود را همیشه روشن نگه دارد . به روز بودن ، متنوع بودن و از همه مهم خلاق بودن رو میتوان در تار و پود این سایت دید . جا دارد ۶ مین سالگرد را به مدیریت سایت تبریک گفته و آرزوی جشن ۶۰ مین سالگرد را برای سایت بخواهم .

 

 

مجاهده پورشمسیان / کرج

سایت Cartoonmagezin برای ورود به اطلاعات از دریچه ی دنیای کارتون و کاریکاتور که به نوعی هنر جستجو و پالایش است یک سایت کامل به شمار میرود، که قطعا با پشتکار و همت مجدانه ی هنرمند و استاد گرانقدر جناب ناصری شش سال را با سختی فراوان پشت سر گذاشته و به حیاتش ادامه میدهد.
از خصوصیات شاخص این نشریه ی اینترنتی، بین المللی و یا به نوعی دوزبانه بودن آن است. بخش های جالبی که شاید کمتر سایتی به آن پرداخته 
مطالب مفید به روز، به خصوص بخش فراخوان و مسابقات..
نقد و بررسی کارتون..معرفی و اطلاع رسانی جهت نمایشگاه و معرفی هنرمندان..و بخش معرفی فرهنگ و هنر استان خراسان شمالی که یکی از جاذبه های سایت مجله ی کارتون است. 
امیدوارم این ارتقاع و استواری و اقتدار همواره برای سایت Cartoonmagezin برقرار باشد و همچنان به حیات خود ادامه دهد..

 

 

 

سعید مرادی / مشهد

سالروز تاسيس مجله كارتون رو به همه هنرمندان خوبم و من جمله مديريت محترم سايت كه در اين 6 سال پر از فراز و نشيب ,از جان و مال همت گماشته تا همچنان مجله كارتون رو داشته باشيم تبريك گفته و چقدر خوب است حس داشتن . دوستت داريم كارتونمگ. *******
هنرجوي كوچك سعيد مرادي

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز