امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

نتایج هشتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی "همه مسولیم" / بجنورد / 1396

 __________________________________________

 

        برای مشاهده کلیپ اعلام نتایج جشنواره اینجا را کلیک کنید

 

        برای مشاهده کلیپ داوران جشنواره اینجا را کلیک کنید

 

        برای مشاهده ی قسمتهایی از اجرای عباس ناصری دبیر هنری جشنواره (با لهجه غلیظ بجنوردی!) در مراسم اختتامیه اینجا را کلیک کنید

 

        برای مشاهده پیام ویدئویی سجاد رافعی از روی تخت بیمارستان برای مراسم اختتامیه جشنواره اینجا را کلیک کنید

 

 

        سجاد رافعی از اهواز به عنوان نفر اول، محمود نظری از همدان به عنوان نفردوم و جابراسدی از تبریز به عنوان نفرسوم جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی معرفی شدند. 

 

به ترتیب نفراول مبلغ 3 میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر، نفردوم مبلغ دومیلیون و پانصدهزار تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر و نفرسوم مبلغ دو میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیربه عنوان نفرات برتراز جشنواره دریافت کردند.

 

مهدی عزیزی از استان اراک، مجاهده پور شمسیان از تهران ، محمد حسین اکبری از جهرم،علیرضا پاکدل از مشهد،محمدرضاثقفی از کرج،شهرام رضایی از اردبیل،هدیه صدیقی کسمایی از رشت،محمد علی خلجی از تهران،داریوش مهردلان از بجنورد و احسان گنجی از دهدشت توسط هئیت داوران با نشان و لوح تقدیر به همراه پانصد هزارتومان وجه نقد تقدیرشدند.

 

همچنین حمید قالیجاری از کرمانشاه،پویا عبدلی از کرمانشاه، محمدعلی رجبی از نطنز،احمد سهرابی از شیرازتوسط دبیرخانه جشنواره با نشان و لوح تقدیر و مبلغ 250 هزارتومان وجه نقد تقدیرشدند.

 

همچنین از مسئول خانه کاریکاتور اصفهان، مسئول واحد هنرهای تجسمی خراسان شمالی، مسئول واحد هنرهای تجسمی خراسان رضوی به عنوان مراکزی که بیشترین تعداد هنرمند شرکت کننده در جشنواره را داشتند و عباس ناصری دبیرو داور هشتمین جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی نیز تقدیرشد.

گفتنی است در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور همه مسئولیم که با حضور پیشکسوتان، هنرمندان و عموم علاقمندان برگزار شد نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره به نمایش درآمد و موسیقی پاپ، نمایش پرفورمنس، قوشمه‌نوازی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد .

 

         ضمن تبریک به همه برگزیدگان عزیز ،

گزارش تصویری و فایل کاتالوگ جشنواره در اولین فرصت بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز