امروز : پنج شنبه, 30 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

مراسم اهدای جوایز و افتتاحیه نمایشگاه نخستین "جایزه هنری قلب تهران"

__________________________________________

خیابان امام خمینی، خیابان باغ ملی، کتابخانه و موزه ملی ملک، نگارخانه موزه ملک

سه شنبه هفتم شهریور / ساعت 16:30

نخستین جایزه هنری قلب تهران، نگارخانه موزه ملی ملک جایگزین مدرسه دارالفنون برای میزبانی این جایزه شد و نمایشگاه نخستین جایزه هنری قلب تهران از هفتم شهریورماه در نگاخانه موزه ملک برگزار می شود.

در این نمایشگاه ۱۵۵ اثر در رشته های عکاسی، کارتون، تصویرگری و پوستر رقابت می کنند که ۱۰۶ اثر در بخش اصلی و ۴۹ اثر در بخش ویژه نخستین جایزه هنری قلب تهران است. بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه ۱۲محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه ۱۲در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می شود. بخش ویژه با عنوان نام آوران قلب تهران است که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ی تلخ "ساختمان پلاسکو" و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد.

نخستین جایزه هنری قلب تهران به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران شهریور ماه امسال برگزار می شود و هدف از این رویداد فرهنگی، هنری ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه‌مندان و هنرمندانی است که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ی منطقه‌ی دوازده شهرداری گرایش دارند.

.............................................................

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز