امروز : شنبه, 01 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

در حاشیه هشتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی / حامد مرتضوی علوی: نظم و روزآمدی از نقاط قوت جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی است

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

هنرمند کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی یکی از جشنواره‌های معتبر و منظم در سطح کشور است، گفت: انتخاب موضوعات روز و اختتامیه منظم از نقاط قوت جشنواره کاریکاتور است. 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، حامد مرتضوی، هنرمند مطرح کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی، با استقبال از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار داشت: این جشنواره با انتخاب موضوعات روز و برگزاری اختتامیه منظم جایگاه بالایی در بین جشنواره‌های سراسر کشور دارد.

وی با مثبت ارزیابی کردن هفت دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، افزود: جشنواره سراسری کاریکاتور با مشخصات و سطح کیفی بالا نظر هنرمندان عرصه کاریکاتور را به خود جلب کرده و از سوی کارتونیست ها مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

مرتضوی با اشاره به موضوع هشتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی که «اقتصاد مقاومتی» و با شعار «همه مسئولیم»، است، اضافه کرد: هنرمندان مثل بازاریان و صنعتگران نیستند که به‌صورت مستقیم تولید داشته باشند و یا کاری انجام دهند تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند؛ اما هنرمندان به‌ویژه هنرمندان عرصه کاریکاتور می‌توانند با آثار تولیدی خود در این زمینه روشنگری کنند.

وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مشکلاتی که وجود دارد را با زبان نقد و طنز به اطلاع مردم و مسئولان رسانده و پیشنهادها و نظرات سازنده خود را در قالب خلق آثاری بدیع ارائه دهند.

مرتضوی در ادامه با بیان اینکه شرکت در این جشنواره را به تمام دوستان و هنرمندان پیشنهاد می‌دهم، تصریح کرد: بیشتر هنرمندان عرصه کاریکاتور این جشنواره را جزء اولویت‌ها و تقویم کاری خود قرار داده و در آن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه من در هفت دوره جشنواره شرکت کردم و شش دوره هم جایزه گرفتم، خاطرنشان کرد: در این دوره هم حتماً شرکت می‌کنم و پنج یا شش اثر تازه و بدیع را به این جشنواره می‌فرستم.

گفتنی است، هشتمین جشنواره سراسری حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار «همه مسئولیم» شهریورماه امسال برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا 20 مردادماه سال جاری است.

همه مسئولیم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه مسئولیم برای خرید و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، همه مسئولیم برای مبارزه با قاچاق کالا، همه مسئولیم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، همه مسئولیم به‌ویژه کارآفرینان، جوانان و نخبگان برای رونق تولید، اشتغال و اقتصاد، همه مسئولیم برای مبارزه با واردات کالاهایی که در داخل به‌قدر کافی تولید می‌شود و سایر موضوعات مرتبط محورهای هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی هستند.

منبع

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز