امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

در حاشیه هشتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی / استاد جواد علیزاده:جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی عرصه کشف استعدادهای جوان است

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، استاد جواد علیزاده، هنرمند برجسته کارتون و کاریکاتور کشور و مدیرمسئول، صاحب‌امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور، با استقبال از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار کرد: برگزاری هشتمین دوره این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش قابل‌توجهی در حساسیت‌آفرینی نسبت به این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب در جامعه ایفا کند.

وی با اشاره به مسئولیت هنر به‌ویژه هنر کاریکاتور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: درواقع رسالت کاریکاتور، فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و اقتصادی ازجمله اقتصاد مقاومتی است که هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست می‌توانند با تولید اثر در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

علیزاده در ادامه با اشاره به برگزاری هفت دوره گذشته جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی، برگزاری این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و گفت: لازم است اطلاع‌رسانی و تبلیغات در مورد این جشنواره در سطح کشور افزایش یابد.

وی با پیشنهاد به هنرمندان کارتونیست برای شرکت در این جشنواره ملی، خاطرنشان کرد: جشنواره‌های کاریکاتور ازجمله جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی عرصه مناسبی برای کشف استعدادهای جوان، پیام‌رسانی کاریکاتوریست‌ها و استفاده از فرصت برای مطرح شدن و برنده شدن است و باید هنرمندان از فرصت این جشنواره‌ها بیشترین استفاده را ببرند.

گفتنی است، هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع اقتصاد مقاومتی و با شعار «همه مسئولیم»، شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

همه مسئولیم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه مسئولیم برای خرید و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، همه مسئولیم برای مبارزه با قاچاق کالا، همه مسئولیم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، همه مسئولیم به‌ویژه کارآفرینان، جوانان و نخبگان برای رونق تولید، اشتغال و اقتصاد، همه مسئولیم برای مبارزه با واردات کالاهایی که در داخل به‌قدر کافی تولید می‌شود و سایر موضوعات مرتبط محورهای هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی هستند.

 

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز