امروز : شنبه, 01 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

ناصر راد: پایبندی دبیرخانه جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی به تعهدات فراخوان، شایسته تقدیر است

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

مصاحبه اختصاصی:

برنده دوره پیش جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی گفت: پایبندی دبیرخانه این جشنواره به تمامی شرایط موجود در فراخوان و اجرای دقیق و کامل همه مفاد و تعهدات آن، موضوعی بااهمیت و شایسته تقدیر است. 

ناصر همتی راد، هنرمند کارتونیست بجنوردی و برنده ششمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری استان، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع «نفوذ» به میزبانی خراسان شمالی، اظهار کرد: این جشنواره یکی از شاخص‌ترین جشنواره‌های کارتون و کاریکاتور در کشور است.

وی افزود: خوشبختانه جشنواره‌های سراسری کاریکاتور برگزار شده توسط حوزه هنری خراسان شمالی در سال‌های گذشته از نظم خوبی برخوردار بوده و دبیرخانه در روز اختتامیه با پایبندی به تمامی شرایط موجود در فراخوان، مفاد و تعهدات آن را به‌صورت کامل و دقیق اجرا کرده که این موضوع بااهمیت بوده و شایسته تقدیر است.

همتی راد با اشاره به ناب بودن موضوعات جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اضافه کرد: در بحث انتخاب موضوع برای جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری استان هم سعی شده چه در این دوره و چه در دوره‌های گذشته موضوعات ناب و کمتر کارشده انتخاب شود که این مسئله هم بسیار مهم بوده و امکان خلق آثار نو را برای هنرمندان فراهم کرده است.

به گفته این هنرمند کارتونیست بجنوردی درواقع جدید و ناب بودن موضوعات و محورهای انتخابی برای جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی باعث بروز خلاقیت هنرمندان و خلق آثار هنری بدیع از سوی کارتونیست‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای موجود برای بهبود کیفیت هنری کارتونیست‌های جوان کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیشتر برای ایجاد تجربه در کارتونیست‌های جوان و همچنین برگزاری بخش‌های جنبی در جشنواره‌های مختلف برای کارتونیست‌های جوان در راستای ایجاد انگیزه برای آنها برخی از راهکارهای ارتقای کیفیت آثار هنری کارتونیست‌ها در کشور است.

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز