امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

آثار ششمين سالانه جشنواره سراسري کاريکاتور خراسان شمالي داوري شد

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

آثار ششمين سالانه جشنواره سراسري کاريکاتور خراسان شمالي با موضوع ايران آينده در افق 1404 با حضور داوران جشنواره داوري شد.

به گزارش روابط عمومي حوزه هنري خراسان شمالي، دبير هنری ششمين سالانه جشنواره سراسري کاريکاتور خراسان شمالي گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، 371 اثر کاریکاتور از سطح کشور به دبيرخانه اين جشنواره رسيد که  اين آثار در چهار مرحله، داوري و در نهايت از بين 15 اثر، 10 اثر شايسته تقدير نقدي و 3 اثر برگزيده انتخاب شد.

عباس ناصري اظهار داشت: با توجه به اينکه بخش آزاد جشنواره با هدف جلوگيري از ارائه کارهاي آرشيوي در سال جاري حذف شد از لحاظ کمي تعداد آثار کاهش يافت.

وي افزود: با توجه به اينکه در اين جشنواره موضوع متفاوت و جدید بود، به همین دلیل کليه آثار رسيده به جشنواره توليد تازه هنرمندان بود که از لحاظ کيفي رشد خوبي در سال جاري داشت.

وي خاطر نشان کرد: يکي از افق هاي اين جشنواره در آينده نزديک چاپ مجله مستقلي است که آثار جشنواره ها و کاريکاتورهاي توليدي در طي سال در اين مجله چاپ شود زيرا جايگاه اصلي کاريکاتور در مطبوعات است.

گفتني است داوري اين دوره از جشنواره بر عهده بهمن عبدي، مسعود ضيايي، داوود يار احمدي، محمد علي رجبي و عباس ناصري بود.

شايان ذکر است نفرات برگزيده ششمين سالانه جشنواره سراسري کاريکاتور خراسان شمالي در مهرماه در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفي خواهند شد.

منبع: آرت بجنورد

 .............................................................................................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز