امروز : چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

معرفی سید حمادالدین جواد زاده هنرمند بجنوردی مقیم استانبول و آثارش

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

«همیشه اختلاف ها و فاصله ها بین سوژه ها و عناصر بصری، نکاتى جذاب برای من در جهت خلق آثارم بوده است. به تصویر کشیدن هیجاناتی سرشار از حرکت و فرم در کنار سکون و پابرجایی بی مفهوم و گنگ. من، دور شدن از روزمرگی و فضای حاکم بر طبیعت ساخته شده و رسیدن به تصویر خیال پردازانه ای شخصی را در آثارم دنبال می کنم.
مجموعه «تشویش» در نگاه اول شاید ذهن را به سمت دیدگاه های اخطار دهنده در رابطه با محیط زیست و انقراض نسل حیوانات و مسایل پیرامون آن ببرد، ولی نگاه من برای رسیدن به سوژه ای ناب تر و به دنبال لایه های عمیق تری از فلسفه وجود انسان معاصر و بیگانه شدن این عضو کوچک هستی با طبیعت و بنیان های ساختاری جهان هستی است. تصویری که شامل بیانی کلی تر و اعتراضی گسترده تر به بنیان های تفکرات انسانی و شکل و سبک زندگی امروزی انسانهاست.»
سید حمادالدین جواد زاده متولد ١٣۶٣ و فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه تبریز است. او که از سال ٨٢ به تصویرگرى کتاب، نقاشى و طراحى گرافیک مشغول بوده؛ تا به حال چندین نمایشگاه انفرادى و گروهى داشته که آخرین آن ها در تورکر گالرى استانبول برگزار شده است. در ادامه، مجموعه تصویرسازى هاى آزاد او را با عنوان «تشویش» خواهیم دید:

 

برای مشاهده گالری اینجا را کلیک کنید

 .............................................................................................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز