امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

92/06/27= = = = = = = = برگزیدگان چهارمین جشنواره سالانه ی کاریکاتور حوزه ی هنری خراسان شمالی / زندگی شیرین / بجنورد / 1392

برگزیدگان چهارمین جشنواره سالانه ی کاریکاتور حوزه ی هنری خراسان شمالی / زندگی شیرین / بجنورد / 1392

====================================================

نفرات برگزیده در بخش موضوعی زندگی شیرین:

علیرضا پاکدل از استان خراسان رضوی با 10 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره، محمود نظری از استان همدان هشت میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره، محمدعلی خوشکام با 6 میلیون ریال با تندیس و لوح افتخار جشنواره تقدیر و به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین سجاد رافعی از استان خوزستان، مهدی عزیزی از استان مرکزی، نیلوفر کبودین از استان اردبیل، آیدین ارجمندی استان تهران و افشین نظری از استان خراسان شمالی در بخش موضوعی شایسته تقدیر شدند.

نفرات برگزیده در بخش آزاد:

مجتبی فیضی از استان اصفهان با 8 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره، محمدرضا ثقفی از استان البرز 6 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار و آیت نادری از استان اصفهان چهار میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار تقدیر و به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین محمدحسین اکبری از استان فارس، رضا جنگی از استان خراسان رضوی، داریوش رمضانی از استان گیلان، امیر دهقان از استان تهران و منصور مقدم از استان زنجان در بخش آزاد شایسته تقدیر شدند.

مجله ی کارتون این موفقیت را به برگزیدگان محترم تبریک می گوید و برایشان آرزوی موفقیت دارد.

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز