امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

92/06/16= = = = = = = = چهارمین دوره رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی / بخش کاریکاتور

 

چهارمین دوره رقابت های نفوذ و دفاع در فضای مجازی / بخش کاریکاتور

====================================================

در این بخش از رقابت‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی شده خود را به صورت پوستر یا کاریکاتور با محتوایی در حوزه امنیت ارسال نمایند.

هدف این بخش ، ایجاد اثرهایی است که با هدف آگاهی رسانی امنیتی به مخاطبان ایجاد می‌شوند. چالش اصلی در این بخش، که انتخاب اثرها نیز بر اساس آن صورت می‌پذیرد، ایجاد یک اثر خلاقانه، جذاب، و موثر است که حاوی پیامی ساده درباره یک یا چند موضوع مهم در حوزه امنیت اطلاعات در جامعه باشد. شرکت کنندگان می‌توانند پیامی تصویری و گرافیکی در خصوص هریک از مباحث امنیتی مطرح در فضای تبادل اطلاعات را ارائه دهند.

در صورتی که آثار دریافتی در این بخش از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار باشد، آثار دریافتی در دو بخش پوستر و کاریکاتور به صورت مجزا به نمایش گذاشته و آثار برتر را به صورت مجزا در هر یک از این دو بخش از بین آرای شرکت کنندگان انتخاب خواهد شد. از این رو شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند آثار خود را با توجه به نوع اثر (پوستر یا کاریکاتور) در یکی از این دو بخش به مسابقه ارائه نمایند.

 

شرایط ارسال اثر

توضیح ۱: آثار ارائه شده باید در سایز ۷۰۰۰*۵۰۰۰ پیکسل با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشند.

توضیح ۲: آثار ارسالی نباید تا کنون در هیچ نمایشگاهی نمایش داده شده باشند.

توضیح۳: آثار ارسالی در دو مرحله در سایت بارگذاری می‌شوند. در مرحله اول اثر ارسالی باید در سایز ۱۷۵۰*۱۲۵۰ پیکسل با حداکثر حجم ۲ مگابایت باشد. آثاری که توسط کمیته داوران مود تایید قرار می‌گیرند می‌توانند مجددا و با شرایط مطرح شده در توضیح ۱ در سایت بارگذاری شوند.

توضیح ۴: مالکیت آثار ارسال شده متعلق به مرکز آپا شریف است. در صورتی که صاحب (صاحبان) اثری مایل نباشند که حق مالکیت را به آپا شریف واگذار نمایند، برای ارائه اثر خود در مسابقه باید هزینه ثبت نام پرداخت نمایند.

آثار ارائه شده در این بخش در مرحله اولیه توسط تیم داوری این دوره از مسابقه بررسی می‌شوند. نتیجه داوری از طریق ایمیل به اطلاع صاحبان اثر رسیده و صاحبان آثار برگزیده باید نسخه اصلی فایل خود را در زمان مقرر در سایت بارگذاری نمایند.

آثار منتخب در طول برگزاری رقابت‌ها از روز دوشنبه ۲۷ تا چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه نمایش داده شده و برای انتخاب اثر برتر به رای عمومی گذاشته می‌شوند. رای‌گیری برای انتخاب آثار برتر تا ۱ ساعت پیش از مراسم اختتامیه ادامه خواهد داشت.

به دو اثر برگزیده در هر یک از دو بخش کاریکاتور و پوستر در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها که در روز جهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس این دوره از رقابت‌ها، جوایز نقدی زیر اهدا خواهد شد:

 

جوایــــــز:

اثر برتر کاریکاتور: مبلغ ۱۰ میلیون ریال

اثر دوم کاریکاتور: مبلغ ۵ میلیون ریال

اثر برتر پوستر: مبلغ ۱۰ میلیون ریال

اثر دوم پوستر: مبلغ ۵ میلیون ریال

 

جهت ثبت نام در مسابقه اینجا را کلیک کنید

 

جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

====================================================

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز