امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

92/04/10= = = = = = = = برگزیدگان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران معرفی شدند

 

 

برگزیدگان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران معرفی شدند

====================================================

به نقل از دبیرخانه دوسالانه کاریکاتور ایران، روز یکشنبه 9 تیرماه 1392 برگزیدگان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در محل موزه هنرهای معاصر معرفی شدند.
در بخش کارتون با موضوع خرافه پرستی، پاول کوژینسکی از لهستان موفق به کسب جایزه اول شد و بهرام ارجمندنیا و سعید صادقی هر دو از ایران به ترتیب جوایز دوم و سوم را از آن خود نمودند.
در بخش کارتون با موضوع آزاد سعید فرهنگیان از ایران موفق به کسب جایزه اول شد و لسلی ریکاردی از اروگوئه و امیرحسن سازور از ایران به ترتیب جوایز دوم و سوم را از آن خود نمودند.
در بخش کاریکاتور با موضوع آزاد مهدی علی بیگی از ایران موفق به کسب جایزه اول شد و کارلوس هیروزوئلا از کوبا و پابلو لوپز از اروگوئه به ترتیب جوایز دوم و سوم را از آن خود نمودند.
در بخش طراحی کاراکتر با موضوع گربه ایرانی تورسیوس از اسپانیا موفق به کسب جایزه اول شد و ابوالفضل بهرامی و سعید فرهنگیان هر دو از ایران به ترتیب جوایز دوم و سوم را از آن خود نمودند.
در بخش کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار مهدی علی بیگی از ایران موفق به کسب جایزه اول شد و ولادیم کونوپلیانسکی از روسیه و احمت آیکانات از ترکیه به ترتیب جوایز دوم و سوم را از آن خود نمودند.

برای مشاهده ی نتایج کامل اینجا را کلیک کنید

====================================================

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز