امروز : پنج شنبه, 30 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

92/04/09= = = = = = = = بهره بری در جشنواره ایده های بهره ور / حمید قالیجاری

بهره بری در جشنواره ایده های بهره ور / حمید قالیجاری

====================================================

به نام خدا

بهره ور ی یا...!!!

با سلام خدمت تمامی دوستان کاریکاتوریست

مطلبی که قرار است عنوان کنم شکوائیه ای است از کسانی که به بهانه بهره وری، بهره بری می کنند. من حمید قالیجاری از برگزیدگان جشنواره ایده های بهره ور هستم که در تاریخ 3/4/92از طرف دبیر خانه جشنواره با بنده تماس گرفته شد وعنوان شد که بنده جزه نفرات اول تا سوم بخش کاریکاتورشده ام، روز برگزاری مراسم که 5/4/92بود در مراسم حضور یافته واعلام گردید که رتبه نخست بخش کاریکاتور شده ام، اما متاسفانه به غیر از بسته فرهنگی (2کتاب و یک کارت هدیه 30 هزارتومانی) ؛ از مبلغ ریالی جایزه که 1500000هزار تومان بود خبری نشد وپس ازپیگیری دوستان برگزیده در محل جشنواره ، از طرف مدیر جشنواره عنوان شد که ما فقط قراربوده به 3 نفردر سه بخش جشنواره جایزه ریالی را بدهیم ، در حالیکه در فراخوان خود سایت جشنواره وفراخوانی که در سایت ایران کارتون و مجله ی کارتون قرارداده بودند، چنین مطلبی به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد وفقط زائیده تخیلات مدیران وبرگزار کنندگان جشنواره می باشد.

لازم به ذکر است که تعدادی از برگزیدگان جشنواره از شهرستان به تهران آمده بودند که با این اوضاع بسیار شاکی وناراحت بودند ومحلی یا ارگانی هم جهت رسیدگی به خواسته ی به حق آنها نبود که شکایت خود را اعلام کنند.

حال با این توضیحات خواستم به مدیران بخش کاریکاتور پیشنهاد کنم که چراخانه کاریکاتور که این همه توانسته در عرصه فرهنگی کشوردارای سابقه فعالیت های مثبت وسازنده بوده وهمچنین از اعتبار داخلی و بین المللی برخوردار می باشد، نمی تواند دررسیدگی به مشکلات این چنینی پای به میدان گذاشته وبا تشکیل کارگروهی از افراد با تجربه ازحق و حقوق اعضای خود دفاع کند، تا شاهد تکرار چنین مسائلی در حوزه کاریکاتور نباشیم که به واقع لطمه جبران ناپذیری به اعتبارکاریکاتور در کشورعزیزمان وارد خواهد کرد. به امید روزی که شاهد تکرارچنین مسائلی در کشورعزیزمان نباشیم.

موفق وپیروز باشید

حمید قالیجاری

توضیح مجله ی کارتون: فراخوان به نقل از سایت ایران کارتون در مجله ی کارتون منتشر شد و در پوستر جشنواره هم اعلام شده بود نفرات اول، نفرات دوم و نفرات سوم. پس قرار به دادن جوایز در هر بخش بوده است. متاسفانه مسئولان جشنواره برای پرداخت نکردن جایزه این مطلب کذب را عنوان کرده اند. امید است با پیگیری دلسوزان هنر کاریکاتور شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز