امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

91/7/19= = = = نتایج سومین مسابقه بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال + گالری تصاویر اختتامیه

نتایج سومین مسابقه بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال + گالری تصاویر اختتامیه
====================================================

 

به گزارش روابط عمومی خانه کاریکاتور ایران، جایزه اول این مسابقه شامل 2 هزار دلار، تندیس و لوح تقدیر به سعید صادقی از ایران اختصاص یافت،‌ جایزه دوم شامل 1500 دلار، تندیس و لوح تقدیر به فرزانه وزیری‌تبار از ایران رسید و مسعود ضیایی باز هم از ایران جایزه سوم این مسابقه را شامل هزار دلار، تندیس و لوح تقدیر از آن خود کرد .
به پنج برگزیده دیگر نیز شامل اولگ گوتسول از اوکراین، آرمن هامونانگان از اندونزی، مهدی عزیزی از ایران،‌ محمد محمدی روزبهانی از ایران و ملو از برزیل جوایز ویژه این مسابقه شامل 500 دلار، تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.
ایران کارتون ضمن تبریک برای این هنرمندان خوب کشورمان آرزوی کسب موفقیت های روزافزون را دارد.
در ذیل بیانیه ی هیئت داوران که توسط جمال رحمتی به عنوان رئیس هیئت داوران در مراسم اختتامیه قرائت شد از نظرتان خواهد گذشت.
برگزاری جشنواره های بین المللی فرصتی است برای یادآوری مشترکات انسانی و فرهنگی. مشترکاتی که به واسطه دنیای دیجیتال بسیار بیشتر هم شده است. همه ساله جشنواره های کارتون و کاریکاتور بسیاری در سراسر دنیا برگزار می شود. شکی نیست که ایران از قطب های مهم کاریکاتور دنیاست و به تبع آن جشنواره هایی هم که در آن برگزار می شود، از اهمیت ویژه برای کاریکاتوریست های دنیا برخوردار است. از این رو جشنواره کارتون رسانه های دیجیتال با استقبال بسیاری از طرف کارتونیست های سراسر جهان مواجه شد. به همین دلیل کار هیات داوری اولیه و نهایی برای انتخاب حدود دویست کارتون برای نمایشگاه و هشت کار دیگر به عنوان آثار منتخب نهایی، دشوار بود. اما با این همه چاره ای جز سخت گیری بیشتر برای انتخاب آثار نهایی نمی ماند. لذا هیات داوران ابتدا به دلیل شرط مطرح شده در فراخوان جشنواره مبنی بر این که آثار شرکت داده شده در جشنواره نباید قبلا در جای دیگر منتشر و یا برنده جایزه شده باشند، ابتدا حدود هفتاد اثر ارائه شده در نمایشگاه های دیگر را از دور نهایی داوری حذف نمود. سپس با دقت بیشتر بر روی آثار، هشت اثر را به مرحله نهایی رساند. بعد از آن با رای گیری مخفی و شمارش آرا، آثار را به ترتیب از رتبه یک تا هشت مشخص نمود.
هیات داوران، ضمن تبریک به برنده های جوایز این دوره، تلاش کارتونیست های شرکت کننده در جشنواره بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال از سراسر جهان را ارج می نهد و آرزومند است تا در سال های آتی شاهد رشد کمی و کیفی بیش از پیش آثار این جشنواره باشیم.
هیات داوران متشکل از سیران جفرلی از آذربایجان، شوکت یالاز از ترکیه، علی جهانشاهی، عباس قاضی زاهدی و جمال رحمتی از ایران

برای دیدن نتایج کامل اینجا را کلیک کنید

برای دیدن گزارش تصویری مراسم اختتامیه اینجا را کلیک کنید

مجله ی کارتون این موفقیت را به هنرمندان ایرانی منتخب تبریک می گوید.

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز