امروز : سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

91/7/19= = = = دو هفته نامه ی اجتماعی، فرهنگی، طنز و کاریکاتور «بُعد پنجم طنز» در سری جدید منتشر شد

دو هفته نامه ی اجتماعی، فرهنگی، طنز و کاریکاتور «بُعد پنجم طنز» در سری جدید منتشر شد
====================================================

به گزارش باربدنیوز جهرم، دو هفته نامه ی "بُعد پنجم طنز" که نشریه ای اجتماعی، فرهنگی، طنز و کاریکاتور است در سری جدید منتشر شد.

در بخشی از سرمقاله این نشریه آمده است: بعد پنجم قرار است با مطالبی جذاب و خواندنی، فضایی تازه و متفاوت را تقدیم خوانندگان کند.

این دو هفته نامه که ویژه شهرستان جهرم و با نگاهی به موضوعاتی که برای تمامی افراد خانواده  قابل استفاده و کاربردی باشد، منتشر می شود.

در شماره جدید "بعد پنجم طنز" مطالب متنوعی همچون مصاحبه با آقای سعید صادقی، کاریکاتوریست مطرح کشور و برنده بسیاری از جوایز بین المللی و کشوری، اهل شهرستان جهرم، مطالبی در مورد حقوق شهروندی، مطالب آموزنده و علمی، مطلب و شعر طنز، کاریکلماتور، کاریکاتور، عکس، خاطرات میهمانانی که به جهرم سفر می کنند از شهر جهرم، جدول و ... به چاپ رسیده است.

در بخشی از مصاحبه چاپ شده در شماره جدید نشریه، سعید صادقی از عدم آشنایی مردم با کاریکاتور و اثرگذاری این هنر در جامعه، انتقاد کرده و در همین زمینه خاطره ای جالب را نقل کرده است. سعید صادقی می گوید: با شخصی که شغلش پوشش دیواری بود آشنا شدم  و او کارش را که پوشش دیواری بود به صورت کامل به من معرفی کرد و من هم کارت ویزیتم را که عنوان "کارتونیست" داشت به او دادم. سعید می گوید: مدتی بعد آن فرد با من تماس گرفت و مقدار زیادی کارتن از من خواست، ابتدا فکر کردم شوخی می کند ولی بعد متوجه شدم که آن شخص من را با "کارتن فروش" اشتباه گرفته است!

گفتنی است این نشریه در قالب دوهفته نامه و به صاحب امتیازی عبدالعلی زارعی و سردبیری محمد بادپر و با همکاری تعدادی از جوانان هنرمند و اهل قلم در جهرم منتشر می شود.

در این نشریه از کسانی که می توانند در ارایه مطالب برای شماره های بعدی آمادگی دارند دعوت به همکاری شده است.

====================================================

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز