امروز : سه شنبه, 28 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

در حاشیه هشتمین جشنواره سراسری کارتون حوزه هنری خراسان شمالی / سعید صادقی: ضرورت اختصاص بودجه بیشتر به جشنواره سراسری کاریکاتورخراسان شمالی

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

هنرمند برجسته کارتون و کاریکاتور با تأکید بر پرداخت بودجه بیشتر از مرکز برای برگزاری جشنواره‌های کاریکاتور، گفت: باید هزینه و بودجه بیشتری صرف جشنواره کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی شود تا شاهد خروجی‌های بیشتری از این جشنواره باشیم. 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، سعید صادقی، هنرمند کارتون و کاریکاتور استان فارس، با استقبال از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار داشت: اگر بودجه بیشتری صرف برگزاری این جشنواره سراسری کاریکاتور شود بار کیفی آن افزایش می‌یابد.

وی افزود: با افزایش بودجه جشنواره، مسئولان جشنواره می‌توانند نمایشگاه‌هایی از آثار تولیدی در سراسر کشور برگزار کرده و کتاب‌هایی با تیراژ بالاتر چاپ کنند و به این طریق سطح کیفی و کمی جشنواره افزایش می‌یابد.

صادقی با ارزیابی هفت دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اضافه کرد: جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی از لحاظ ایده و ایده پردازی ایده‌های خوبی دارد و هر سال هم با برنامه‌ریزی خوبی که دارند هم به کیفیت و هم به کمیت جشنواره افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئولیت کاریکاتور در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: کاریکاتور بهترین رسانه درزمینه تأثیرگذاری اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه کاریکاتور زبان تأثیرگذاری دارد و هم متخصصان و هم مردم عوام آن را به‌خوبی درک می‌کنند.

صادقی با اشاره به موضوع جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی که اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: از طریق هنر کاریکاتور بهتر می‌توان به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و با به چالش کشیدن موضوع با زبان طنز بهتر می‌توان آن را در بین مردم عوام گسترش داد.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره را به تمام دوستان و هنرجویان پیشنهاد می‌کنم، افزود: در محیط‌ها و ورک شاپ هایی که هستم این جشنواره را به عنوان جشنواره‌ای مفید و پربار مطرح می‌کنم تا هم هنرجویان و هم دوستان در این جشنواره شرکت کنند.

منبع

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز