امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

نمایشگاه یازدهمین دوسالانه کارتون و کاریکاتور ایران افتتاح شد+ گزارش تصویری

__________________________________________

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران عصر سه شنبه هفتم آذرماه سال جاری با حضور مجید ملانوروزی مدیرکل اداره امور هنرهای تجسمی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر دوسالانه، جواد علیزاده، غلامعلی لطیفی، کامبیز درم بخش، احمد عربانی، داود شهیدی، بهرام عظیمی، جمال رحمتی، اسماعیل عباسی و علاقمندان در موسسه فرهنگی، هنری صبا در حالی افتتاح شد که دبیر این دوره از دوسالانه تنها به بیان سخنان کوتاهی اکتفا کرد و بلافاصله نمایشگاه این رویداد افتتاح شد.

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران گفت: این دوسالانه از مهمترین رویدادهای هنری در کشور و در عرصه بین المللی است. در این دوسالانه هنرمندان در معرض رویدادی جهانی قرار می گیرند و برای هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست تجربه بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه امسال این دوسالانه در سه بخش کارتون موضوعی با موضوع ایمنی و امنیت، کارتون آزاد و کاریکاتور با موضوع افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و ... برگزار شده است، بیان کرد: 498 اثر از میان بیش از 4000 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از 73 کشور در این دوره به نمایش گذاشته شده است که داوران و برگزیدگان در روزهای پایانی میهمان ما خواهند بود و تعدادی ورک شاپ نیز برگزار خواهند کرد.

در ادامه شجاعی طباطبایی از رونمایی کاتالوگ دهمین و یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران در اختتامیه این دوره از دوسالانه که 24 آذرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود، خبر داد.

 

برای مشاهده ی گزارش تصویری مراسم افتتاحیه و نمایشگاه  اینجا را کلیک کنید

.............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز