امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

برگزاری کارگاه یک روزه کاریکاتور / فخرالدین دوست محمد

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب کارگاه یک روزه کاریکاتور و دید خلاق یا چند بعدی و بررسی مبانی و موانع موفقیت با حضور فخرالدین دوست محمد و هنرمندان برگزار گردید.

بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب هدف از برپایی این کارگاه را آموزش اصول اولیه تصویرگری بصورت کاریکاتور با رویکرد خلاقیت و  تشویق هنرمندان عنوان نمود .

فخرالدین دوست محمد هنرمند برجسته کشور در رشته تصویرگری و کاریکاتور در این کارگاه آموزشی گفت: مهمترین اصل در زمینه موفقیت، داشتن دید خلاق است. وی در این زمینه افزود: کسی می تواند به موفقیت دست یابد که خود را محدود به تنگناها و بن بست ها نسازد بلکه باید برای مشکلات مختلف راه های متعدد را جستجو نماید.

دوست محمد اظهار داشت که مهمترین مانع رشد و موفقیت، در ذهنیت خود انسان قرار دارد. ذهن انسان این توانایی را دارد که برای مشکلات مختلف راه حل های متنوع ابداع نماید. اما عادت کردن به یک راه حل و پذیرفتن عدم توانایی باعث می گردد که شخص نتواند به آنچه که لیاقت دارد، دست یابد.

وی در پایان این کلاس افزود: مشکلات هرچند که بسیار بزرگ به نظر برسند، در برابر انسان به عنوان آفریده خداوند متعال که قدرت و علمش نامحدود است، بسیار کوچک هستند. اما شخص باید به این خودباوری برسد و برای دستیابی به موفقیت تلاش کند.

این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان در رشته های مختلف برگزار گردید، با اهداء لوح تقدیر به فخرالدین دوست محمد پایان یافت.

 

 .............................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز