امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

shahre-hoshmand         

:::


جلسه داوری اولین جشنواره ملی کاریکاتور شهر + من در اراک برگزار شد

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

صبح روز چهارشنبه هشتم مهرماه با حضور علی درخشی، علی جهانشاهی و یاشار قهرمانی، داوری اولین جشنواره ملی کاریکاتور شهر + من آغاز گردید. داوران ابتدا در محل دفتر مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی حضور یافتند. در این نشست مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ضمن خیر مقدم توضیحات لازم در خصوص جشنواره، آثار رسیده و نحوه برگزاری و اهداف آن ارائه نمود. سپس علی شعبانی دبیر جشنواره نیز جزئیات این جشنواره در بخش های شهروندی، تخصصی و ویژه را بیان کرد. علی درخشی و علی جهانشاهی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از سازمان فرهنگی ورزشی شهردرای رشد هنر کاریکاتور در جای جای کشور را باعث خوشحالی دانسته و حمایت بخش دولتی و خصوصی از این هنر و سایر هنرهای تجسمی را در راستای رشد فرهنگی جامعه و ارتقاء سواد بصری مخاطبین مفید خواندند.

    پس از این جلسه کوتاه، داوران به همراه نمایندگان سازمان فرهنگی ورزشی و دبیر این جشنواره در فرهنگسرای شهر حضور یافته و رسماً داوری 378 اثر رسیده از 128 هنرمند را آغاز نمودند.

    لازم به ذکر است نمایشگاه آثار برگزیده از 14 لغایت 20 مهر ماه و اختتامیه و اهداء جوایز این جشنواره در تاریخ 20 مهر ماه در فرهنگسرای شهر برگزار خواهد شد.

منبع: http://arakmcso.ir/

 

 .............................................................................................................................

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز