امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

shahre-hoshmand         

:::

 

 ورک شاپ کاریکاتور " من عاشق محمد(ص) هستم " همزمان با جشن سه سالگی مجله ی کارتون

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


کارتونيست‌هاي استان در اعتراض به اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) ورک شاپ تخصصي کاريکاتور برگزار کردند. 

 

روز دو شنبه و مصادف با سومين سالگرد فعاليت سايت مجله‌ي کارتون ،ورک شاپ تخصصي کاريکاتور با عنوان « من عاشق محمد(ص) هستم » به صورت خودجوش و با حضور کارتونيست‌هاي استان در محل دفتر مجله‌ي کارتون برگزار شد.

رئيس حوزه هنري خراسان شمالي با حضور در جمع هنرمندان اين حرکت را اقدامي شايسته دانست و گفت: مطمئنا برکات اين حرکت شايسته شما در زندگي و هنرتان تاثيرات مثبت و بسزائي خواهد داشت.

ميثم مرادي بيناباج افزود: زبان هنر مؤثرترين ابزار در انتقال مفاهيم به جامعه است لذا هنرمندان نيز نبايد در برابر اقدامات بي‌شرمانه غرب بي‌تفاوت باشند و مي‌توانند با توليد اثر پيغام خود را به جهانيان صادر کنند.

وي با اشاره به اينکه توهين به اديان پسنديده هنر کاريکاتور نيست، گفت: بناي شما بر اين باشد که چهره واقعي اسلام را با همان اثر هنري خود به جهان بشناسانيد و سعي کنيد هنر کاريکاتور را اعتلا ببخشيد. 

عباس ناصري مسؤول سايت مجله‌ي کارتون نيز در ادامه گفت: برپايي خودجوش اينگونه ورک شاپ‌ها وظيفه هر هنرمند مسلمان در برابر حرکات رذيلانه غرب در مواجه با دين مبين اسلام مي‌باشد.

ناصري افزود: استقبال هنرمندان کارتونيست استان از اين ورک شاپ ستودني است و اميد آن است تا بتوانيم آثار توليدي که ماحصل اين کارگاه بود را در وبسايت‌هاي بين المللي به شکل شايسته و گسترده‌اي انتشار دهيم .

لازم به ذکر است که اين ورک شاپ همزمان با مراسم سومين سالگرد فعاليت سایت مجله کارتون که روزانه به دو زبان فارسي و انگليسي اخبار مرتبط با هنر کاريکاتور را منتشر مي‌کند، برگزار شد .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

.

radiosite11chelegi

ایران کارتونتبریز تونشیرین طنز